Skip to main content
[mk_image src=”http://www.2nm.gr/wp-content/uploads/2016/05/2005088.jpg” image_size=”large” frame_style=”border_shadow” align=”center”]
[vc_tabs][vc_tab title=”Περιγραφή” tab_id=”1464350010-1-23″]

Ταυτότητα Προϊόντος:

Το Pegasus Web CRM αποτελεί σημείο αναφοράς για κάθε Επιχειρηματικό Οργανισμό που επικεντρώνει τη δυναμική του στη ποιοτική εξυπηρέτηση του υφιστάμενου πελατολογίου και στη διεκδίκηση νέων πελατών προκειμένου να διευρύνει το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Συνιστά μία παραμετροποιήσιμη, ευέλικτη και εξαιρετικά εύχρηστη εφαρμογή για τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων προσβάσιμη μέσω web browser. Προσφέρει απόλυτη ελευθερία στους χρήστες καθώς έχουν πρόσβαση στα δεδομένα μέσα από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή ενώ ταυτόχρονα λαμβάνετε πολύτιμο feedback για το αποτέλεσμα της πωλησιακής στρατηγικής σας.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Pegasus Web CRM απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση που επιθυμεί να αναβαθμίσει και να εξοπλίσει κατάλληλα με ένα παντοδύναμο εργαλείο  τους εξωτερικούς Πωλητές/Συνεργάτες της με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση της πιστότητας του υφιστάμενου πελατολογίου και τη συνεχή ανασυγκρότηση της εμπορικής πολιτικής ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Σύγχρονη εφαρμογή με καινοτόμα χαρακτηριστικά αποκλειστικά για Πωλητές/Στελέχη Marketing –  Χωρίς περιορισμούς σε Χρήστες/Θέσεις Εργασίας – Ιδιοκτησιακό καθεστώς για να έχετε ΠΑΝΤΑ πρόσβαση στα δεδομένα σας
  • Άμεση έναρξη λειτουργίας, δίχως χρονοβόρες διαδικασίες εγκατάστασης – Δυνατότητα χρήσης μέσω browser σε οποιοδήποτε λειτουργικό περιβάλλον πχ linux, mac, windows – Μειωμένο κόστος αρχικής επένδυσης  (TCO-Total Cost of ownership) αφού μπορείτε να κάνετε χρήση υφιστάμενου εξοπλισμού πχ Εταιρικά τηλέφωνα /Tablets/ Laptops
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης που εγγυάται την αρμονική & αδιάλειπτη λειτουργία της εφαρμογής  και την ασφάλεια των δεδομένων σας – Δυνατότητα φιλοξενίας σε ιδιόκτητα data centers για τη δική σας προστασία και την άμεση εξυπηρέτησή σας.
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών με ελάχιστα κλικ για την ομαλή ροή των εργασιών
  • Διαμόρφωση Προφίλ ανά χρήστη – Επιλέξτε τα δικαιώματα που θα έχει ο κάθε πωλητής σε καταχωρήσεις ή σε ποια δεδομένα θα έχει πρόσβαση – “Δέσιμο” πελάτη με Υπεύθυνο Πωλητή – Χρήστης Administrator για πλήρη έλεγχο και επίβλεψη όλων των καταχωρήσεων
  • Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων για τη καταχώρηση/καταγραφή κάθε ενέργειας του πωλήτη και παρακολούθηση εκκρεμοτήτων (Εισερχόμενη Κλήση πελάτη – Αποστολή ενημερωτικού υλικού  – Δημιουργία Προσφορών – Αυτόματη δημιουργία Υπενθύμισης για feedback )
  • Πλήρης καταγραφή Πελατών/Συναλλασσόμενων με ταξινόμηση ανά Κατηγορία Marketing – Προγραμματισμός Ραντεβού – Αρχειοθέτηση σχετικών εγγραφών – Διαμόρφωση ερωτηματολογίων
  • Δημιουργία Newsletter  –  Χρονοπρογραμματισμός μαζικής αποστολής email σε υποψήφιο πελατολόγιο με δυνατότητα κριτηρίων – Δημιουργία Ιστορικού επαφών με κάθε υφιστάμενο ή υποψήφιο πελάτη.
  • π-Αναφορές ως ενσωματωμένο module. Ουσιαστικά πρόκειται για report generator που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις αναφορές και στα στατιστικά που επιθυμείτε ώστε να πάρετε τη πληροφορία που θέλετε.
  • Διαμόρφωση Βήμα – Βήμα: Δημιουργήστε το δικό σας ERP Web App βασιζόμενοι στην ανάπτυξη της Επιχείρησής σας με τη προσθήκη module ( Πελάτες /  Προμηθευτές – Πωλήσεις/Αγορές – Αποθήκη – Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών – Δαπάνες  – Στατιστικά /  Αναφορές κτλ). Χτίστε το μηχανογραφικό σας σύστημα βάσει των αναγκών που προκύπτουν με ασφάλεια, δίχως να επηρεάζονται οι προσαρμογές που έχετε ήδη πραγματοποιήσει.
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Δυνατότητα Geodata για άμεση εύρεση στοιχείων διεύθυνσης απο το Google Maps και εμφάνιση επάνω σε χάρτη, ιδιαίτερα σημαντικό για το προγραμματισμό των ραντεβού των πωλητών
[/vc_tab][vc_tab title=”Δυνατότητες” tab_id=”1464350010-2-80″]

Αρχειοθέτηση (PE.00.076)


Το module Αρχειοθέτηση αποτελεί μία προσθήκη στις Web Εφαρμογές Pegasus η οποία μας δίνει την δυνατότητα να ορίσουμε τις συσχετίσεις των δεδομένων μας με αρχεία. π.χ. να αρχειοθετουμε αρχεία που αφορούν κάποιον συναλλασσόμενο ή πελάτη .
Πυρήνας (PE.00.000)


Το module Πυρήνας είναι το κεντρικό  μιας  WebApp Εφαρμογής &  περιέχει όλες τις Δομές και τις classes της τεχνολογίας Πήγασος.

Χαρακτηριστικά – Δυνατότητες:

  • Χρήστες Εφαρμογής
  • Πολλαπλά Προφίλ χρηστών
  • Δικαιώματα ανά προφίλ (Προβολή / Νέας Καταχώρησης / Διαχείρισης / Διαγραφής ) για όλα τα δεδομένα τις εφαρμογής .
  • Παραμετρική εμφάνισης λιστών/Buttons/Menus /Οθονών ανά  προφίλ χρήστη
  • Αυτόματη διαδικασία αναβάθμισης
  • Δημιουργία φορμών εκτύπωσης σε pdf από τα δεδομένα της βάσης μας.

Συναλλασσόμενοι (PE.00.005)


Mε το Module αυτό διαχειριζόμαστε όλα τα πρόσωπα που συναλλάσσεται η Επιχείρησή μας.
Χαρακτηριστικά – Δυνατότητες:

  • Στοιχεία διεύθυνσης  , επικοινωνίας  τηλέφωνα/e-mail/URLs, Λογιστικά στοιχεία.
  • Κατηγορίες Marketing / Επαγγέλματος και μέχρι 10 επιπλέον παραμετρικές   κατηγορίες.
  • Διαχείριση Υπευθύνων Συναλλασσομένου.

Hμερολόγιο Δραστηριοτήτων (PE.00.006)


Με το Module Δραστηριότητες μπορούμε να διαχειριζόμαστε τις επαφές των χρηστών της εφαρμογής  με τους Συναλλασσόμενους.
Χαρακτηριστικά – Δυνατότητες:

  • Ημερολόγιο ανά ημέρα, δυνατότητα αναζήτησης ανά Χρήστη/Κατάσταση/Είδος επαφής.
  • Διαχείριση  εκκρεμοτήτων.
  • Πρότυπες δραστηριότητες
  • Διαχείριση Αναμονής/Σκοπού/Στόχου

Βασικές Παράμετροι Συναλλασσομένων (PE.00.008)


Στο module αυτό περιέχονται βασικοί πινάκες για την διαχείριση των συναλλασσόμενων.

  • Πρότυπες Δραστηριότητες
  • Δ.Ο.Υ
  • Επαγγέλματα

π-Αναφορές (Query) (PE.00.003)


To module π-Αναφορές μας δίνει την δυνατότητα  μέσα από ένα γραφικό περιβάλλον να δημιουργήσουμε αναφορές πάνω στα δεδομένα της βάσης μας . Ακόμα μας δίνει  την δυνατότητα  να εξάγουμε αυτά τα δεδομένα σε μορφές όπως xls/pdf/csv.
Ερωτηματολόγιo (PE.00.045)


Το Ερωτηματόλογιο δένεται στο Web CRM με μία συγκεκριμένη δραστηριότητα ώστε να είναι στοχευμένη η επαφή με το Συναλλασσόμενο.
CRM Profile (PE.00.046)


Το CRM Profile ενεργοποιεί επιπλέον πεδία στους Συναλλασσόμενους για την καλύτερη οργάνωση των πληροφοριών που τους αφορούν.  Τα πεδία είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα απο το χρήστη της Web App. Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε πίνακα επιτρέποντας στο χρήστη να κάνει τις όποιες αναζητήσεις βάσει των πεδίων που επιθυμεί. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα θα μπορούσε να είναι ένα ερωτηματόλογιο για ένα x γκρουπ συναλλασσομένων ώστε να πάρουμε τη πληροφορία και στη συνέχεια να οργανώσουμε και μετρήσουμε τα αποτελέσματα.
Export Data (PE.00.078)


Το module MassExport επιτρέπει τη μαζική εξαγωγή δεδομένων απο μια λίστα της εφαρμογής σε αρχείο excel.
Back Up (PE.00.072)


Απαραίτητο module για την αποθήκευση των Δεδομένων που καταχωρείτε στην Εφαρμογή Pegasus Web App.

Με αυτή την επιλογή μπορείτε να δημιουργείτε αρχεία στον τοπικό σας Η/Υ με όλα τα δεδομένα που έχετε στο πρόγραμμα σας και να τα επαναφέρετε με την αντίστοιχη διαδικασία restore.
Αποστολή e-mail (PE.00.074)


Με το module αυτό μπορούμε να φτιάξουμε πρότυπα κείμενα e-mail για όλους τους πίνακες δεδομένων εφαρμογής.
Ακόμα μπορούμε να επισυνάπτουμε και φόρμες εκτυπώσεις σε μορφή PDF.

Μερικά παραδείγματα της χρήσης του module είναι π.χ. η αποστολή μιας παραγγελίας ή ενός τιμολογίου στον πελάτη.

 

[/vc_tab][/vc_tabs]