Πλήρης Εμπορική Διαχείριση & Κάλυψη Εντατικής Λιανικής στην Πιο Δυνατή Πρόταση της Αγοράς!

Εμπορικές Επιχειρήσεις – Δικηγόροι – Υδραυλικοί – Σύμβουλοι – Κατασκευαστικές – Security – Καταστήματα Λιανικής κ.ά.

Χωρίς Ιδιαίτερες Απαιτήσεις σε H/W – Επικοινωνία με Πλήθος Ταμειακών, ΕΑΦΔΣΣ, Εκτυπωτές, Barcode Scanners, Ζυγαριές

100% Έλεγχος Επιχείρησης ΠελατώνΌλη η Επιχείρηση σε ΜΙΑ Εφαρμογή:

  • Διαχείριση Πελατών – Παραστατικά, Οικονομική Καρτέλα, Υποκαταστήματα, Εύρεση Στοιχείων ΑΦΜ από Taxisnet
  • Διαχείριση Προμηθευτών – Παραστατικά Αγορών, Παρακολούθηση Οφειλών, Τιμοκατάλογοι
  • Κύκλωμα Αποθήκης – Διαχείριση Ειδών, Υπόλοιπα, Απογραφή Αποθήκης, Πολλαπλοί Αποθηκευτικοί Χώροι
  • Εντατική Λιανική – Άμεση Πώληση με Barcode, Διαχείριση Βαρδιών, Παρακολούθηση Ταμείου, Κύκλωμα Επιβράβευσης
  • Αναφορές/Στατιστικά – Εκτυπώσεις Ετικετών Ειδών

 

Pegasus μElite

Ταυτότητα Προϊόντος:

Το Pegasus μElite αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για την Επιχείρηση που επιθυμεί να κάνει το πρώτο βήμα στη Μηχανογράφηση. Είναι ιδανικό για τη βασική οργάνωση όλων των καθημερινών λειτουργιών καθώς περιέχει όλα τα δομικά υποσυστήματα που απαιτεί αυτή η διαδικασία. Από τη διαχείριση πελατών και τη διευθέτηση των οικονομικών συναλλαγών μέχρι τη τήρηση αποθήκης και τους προμηθευτές, το Pegasus μElite καλύπτει ολοκληρωμένα τις ανάγκες σας. Λόγω του χαμηλού κόστους αρχικής επένδυσης, είναι η 1η λύση στην οποία στρέφεται η μικρομεσαία επιχείρηση όταν καταργεί τα χειρόγραφα παραστατικά και τις πρόχειρες λύσεις (Excel, Access κτλ) προκειμένου να οργανωθεί ενώ ταυτόχρονα έχει τη δυνατότητα αναβάθμισης σε επόμενη έκδοση με αξιοποίηση του αρχικού κεφαλαίου αγοράς.

Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus μElite απευθύνεται σε κάθε μικρή ή μεσαία Επιχείρηση η οποία επιλέγει να πραγματοποιήσει μία πρώτη κίνηση προς τη Μηχανογράφησή της. Καλύπτει τόσο την Εμπορική δραστηριότητα όσο και τη Παροχή Υπηρεσιών ενώ ταυτόχρονα καθιστά άμεσα ορατό το όφελος που προκύπτει από αυτή την οργάνωση για άμεση απόσβεση της επένδυσής σας.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w – Χωρίς κρυφές χρεώσεις διασύνδεσης – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop – Χρησιμοποιήστε τον υπάρχων εξοπλισμό που έχετε ήδη
  • Εξαιρετικά χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης – Ιδιοκτησιακό καθεστώς ώστε να έχετε ΠΑΝΤΑ πρόσβαση στα δεδομένα σας –
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ – Οθόνη Λιανικής Πώλησης με πλήκτρα για τον αρχάριο χρήστη
  • Ενιαία λύση που περιλαμβάνει τη διαχείριση Πελατών/Προμηθευτών –  Οικονομικές Καρτέλες – Αποθήκη – Έκδοση όλων των Παραστατικών – Απογραφή – Αναφορές / Εκτυπώσεις – Δημιουργία αρχείου Συγκεντρωτικής Κατάστασης Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ)
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ. – Σύνδεση με barcode scanner για άμεση πώληση ειδών  – Επικοινωνία με Excel για την εξαγωγή Εκτυπώσεων πχ Οικονομική Καρτέλα – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού
  • Ανάπτυξη Βήμα – Βήμα: Δυνατότητα αναβάθμισης στη βασική έκδοση Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Διαχείριση Παραγγελιών – Ενσωματωμένο CRM – Καταχώρηση Δαπανών – Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές – Σύνδεση με τα πιο γνωστά Λογιστικά Προγράμματα – Δυνατότητα διασύνδεσης με Site κ.α.)
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας

 

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.